کارتون هایی که باید ببینید!!!شمار16و17و18
نوشته شده توسط : blogkhan
 

انیمیشن جعلی
این انیمیشن تولید استدیوی کره ای دادا شو (Dadashow) به کارگردانی یه اون سانگ هو(Yeon Sang-ho) ست و ۲۱ نوامبر امسال اکران شده است.
زمانی که روستائیان یک دهکده در معرض یک بلا و فاجعه آسمانی که از قبل در کتاب مقدس پیش بینی شده ، قرا رمیگیرند ، شهردار تصمیم میگیرد در مقابل سیلاب ناشی از ویرانی سد تمهیدی بیندیشد ، مردم برای تقویت ایمانشان به کلیسای قدیمی چوی (Choi) میروند، یک مرد تبعیدی می خواهد با فریبکاری پول ها و دارایی اشان  را از چنگشان در آورد اما شک و تردی مین چول (Min-chul) که فردی منفور و در به درست باعث ایجاد موانعی سر راه او می شود.
این دومین فیلم سانگ هو کارگردان تحسین شده کره ایست ، وی قبلا فیلم پادشاه خوک ها (The King of Pigs) را ساخته بود که به نوعی نقد سنگینی بر فرهنگ کره ای محسوب می شد.انیمیشن جدید او کار نسبتا جدید و متفاوتی نسبت به سایر انیمیشن های امسال محسوب میشود .تریلر خشونت آمیزی که تا به حال از آن پخش شده حکایت از مشکلات سازمان یافته ای فرهنگی دارد که در فضایی حساس و تاریک روایت میشود و رای دهندگان اسکار را نسبت به کارهای دیگری در موقعیت عجیب غریب تری قرار خواهد داد.

 

آپوستل (O Apóstolo (The Apostle))

انیمیشن فرانسوی آپوستل

این انیمیشن تولید استدیو اسپانیایی آرت فکتو به کارگردانی فرناندو کورتیزو نخستین بار ۲۲ سپتامبر در جشنواره فانتاستیک اکران شد.
موسیقی متنی که فیلیپ گلس برایش ساخته با فضای وهم آلود و عجیب غریب این انیمیشن استاپ موشنی به خوبی هماهنگی دارد.
این انیمیشن تاکنون توانسته نظر مثبت بسیاری از منتقدین را متوجه خود کند، ضمن اینکه حتی در بخش انیمیشن جایزه ویژه تماشاگران هم به این کار تعلق گرفت و از نامزدهای دریافت بهترین انیمیشن بلند از جشنواره گویا هم بود ه است.
با توجه به اینکه انیمیشن استاپ موشنی دیگری امسال در جشنواره حضور ندارد شاید این انیمیشن وحشت انگیز و دلهره آور بتواند نظر رای دهندگان را به خود جلب کند.

ریو ۲۰۹۶: داستانی از عشق و خشم

انیمیشن ریو:داستان عشق و خشم
 
این انیمیشن برزیلی که توسط استدیو بوریتی فیلمز (Buriti Films) و گولین () تولید شده را لوئیز بولوگنسی کارگردانی کرده است.
انیمیشن روایتگر داستان عاشقانه زوج جوانی ست که خاصیت منحصر به فرد فناناپذیری دارند آنها ۶ قرن زندگی کرده اند و ۴ دوره تاریخی مهم برزیل در طی زندگی آنها نشان داده می شود.یکی در ۱۵۰۰ که برزیل توسط پرتغالی ها کشف شد،۱۸۰۰ که شروع تاریخ تجارت برده است ف ۱۹۷۰ که اوج دیکتاتوری نظامی در این کشور بوده و ۲۰۹۶ که جنگ باعث فوران منابع آبی می شود .
این انیمیشن موفق شد امسال کریستال جشنواره آنسی و جایزه ویژه تماشاگران جشنواره اروپایی فیلم های فانتزی استراسبورگ را از آن خود کند .

 

 





:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: