درد دل
نوشته شده توسط : blogkhan

سلام..

نمیدونم اسم این پست رو چی بزارم..چند هفته ایی هست که دلم بدجور گرفته..خیلی بد !کسی هم ندارم که باهاش بتونم از دلم حرف بزنم..واسه همین جایی بهتر از اینجا گیر نیاوردم..اسم این پست رو گذاشتم درد دل ! اما در حقیقت باید آه دل بود.

دلی که هیچی ازش نمونده..دلی که یه زمانی فقط و فقط یه نفر رو دوست داشت اونم با تمام وجود که اونم ازش گرفتند..حرفای منو عاشقا خوب میفهمند اونم از نوع عاشقای شکست خورده ! اونا میدونند درد دل من از چیه.دردی که هیچ وقت خوب نمیشه..

من یه زمانی عاشق بودم.عاشق بهترین دختر دنیا!!روزای خیلی خوبی داشتیم..خیلی خوب!اینقد خوب که هر ثانیه از این رابطه برامون کلی خاطره داشت..

هی!همیشه طریقه آشناییمون یادم میاد خندم میگیره..خیلی اتفاقی بود و در عین حال خیلی باحال و خنده دار!بعد آشنایی اولیه که داشتیم یواش یواش رابطمون جدی شد..طوری که حسم عوض شده بود نسبت بهش..دیگه یجور دیگه دوستش داشتم..یجوری که مطمین بودم دوست داشتن معمولی نبود..فرق داشت!

آره!من عاشقش شده بودم..عاشق! ولی جرات گفتن این حسم رو نداشتم..میترسیدم بگم..تا اینکه یه روز خودش بهم گفت رامان یه چیز بهت بگم مغرور نمیشی؟ناراحت نمیشی؟گفتم نه بگو !

گفت نمیدونم چجوری بگم ولی من احساس میکنم یجور دیگه دوست دارم..فقط میدونم که دوست داشتن معمولی نیست..ازش پرسیدم عاشقمی؟گفت : نمیدونم اسمش رو میشه عشق گذاشت یا نه ولی حس عاشقی رو دارم..

وای اون لحظه بهترین لحظه زندگیم بود..یعنی تو هوا بودم..منی که عاشقش شده بودم و میترسیدم بگم دیدم که طرف مقابلم هم مث من این حس رو داره..!خیلی قشنگ بود اونموقع!قابل توصیف نیست..بعد اینکه گفت منم بهش گفتم چه باحال!منم دقیقا" همین حس رو نسبت بهت دارم..پرسید واقعا" ؟ جدی؟اون لحظه خیلی قشنگ و پاک بود..لحظه ایی که ببینی عشق دو طرفست..اونی که عاشقشی عاشقته !

خدایا ما که عاشق هم بودیم ! آخه چرا ما؟عشقم به من خیانت نکرد..تقدیر مارو از هم جدا کرد.

من بهترین لحظه های زندگیم رو با اون داشتم..الان نمیدونم کجاست..چکار میکنه..ولی فقط میدونم خیلی دلتنگشم..خیلی زیاد..دوست دارم یه بار دیگه صدای قشنگشو بشنوم..

عشقم اگه هنوز این وب رو میخونی میخوام بگم که من هنوز سر قولم هستم..قولی که بهت داده بودم گفتم این کلمه رو به جز تو به هیچ کس نمیگم.. ( جیگر طلا )

هنوزم به هیچکس نگفتم از اون موقع ! امیدوارم هر جا هستی حالت خوب باشه و خوشبخت شده باشی..خیلی دوست دارم حتی از اونموقع ها هم بیشتر!!

ببخشید با نوشته هام اذیت شدین..ولی دله دیگه ..وقتی بگیره کاریش نمیشه کرد..!

 

 

معلم گفت «الف» گفتم او. معلم گفت «ب» گفتم با او. معلم گفت «پ» گفتم پیش او. معلم گفت «ج» خواستم بگویم جدایی گفت نگو!





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: