آهنگ عاشقانه
نوشته شده توسط : blogkhan

 

خودم له‌ شدم تا تو غمگین نشی‌ .. شکستم که هیچوقت دلت نشکنه

تو هرجایی هستی‌ فقط شاد باش .. که این آخرین آرزوی منه

___________________________________

خودم له‌ شدم تا نبینم چشات .. شبو نیمه شب داره گریون می‌شه

می‌تونم تحمل کنم خوبه من .. با لبخند تو دوری اسون می‌شه

___________________________________

تو گفتی‌ یکی‌ عاشقو بیقرار .. یکی‌ مثل من چشم به راه تو هست

خودم از تو خواستم بری پیش اون .. تو رفتی‌ غریبانه بغضم شکست

__________________________________

نمی‌خوام بره مهرت از قلب من .. نمی‌خوام بره مهرت از یاد من

واسه اینکه دل تنگه چشمات نشم .. یه وقتایی خوابه سر بزن

__________________________________

ترانه : مریم اسدی

خواننده : مسعود سعیدی

http://love-is-love.persiangig.com/Masoud%20Saeedi%E2%80%8F_38952.jpg

 

MP3 320

Masoud saeedi – Hesse taazeh

MP3 128

Masoud saeedi – Hesse taazeh

OGG 64

Masoud saeedi – Hesse taazeh

پیشنهاد میکنم حتما " این آهنگ عاشقانه  رو دانلود کنید . . .
خیلی خیلی قشنگه . . ریتم آرومی هم داره . . .
تمام این آهنگ حرف دله منه به عشقم مژ...  
که از پیشم رفته . . . !
 
لینک دانلود از IRHITS
 
http://love-is-love.persiangig.com/409756_401333619930975_1612245820_n.jpg
 




:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: