سری جدید جملات عاشقانه
نوشته شده توسط : blogkhan

سری جدید جملات عاشقانه

پیش روی شماست ...افتخار بدید بخونید ...

امیدوارم خوشتون بیاد ...

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

من
لوس ِ آغوشت مے شـــومـ !
تــو یواشکـــے لبــانم را مهمــان ِ لبــانت کن..

--  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --

گاهی دلم می خواد
بهانه های الکی بگیرم...
به هوای آغوش تو...
شانه های تو...
که بعد، تــو
آرام...
خیلی آرام...
در گوشم زمزمه کنی:
ببین من عاشقتــــــــــــــــــــــم...♥

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

دنیایم را میدهم برای لبخندت...

هراسی نیست ...

شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است...
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
مرا ببوس ...
با احساس ترین دستور ...
اَمری که من را به تو در اوج شروع ِ با هم بودن تمام میکند ...
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
تلخ است ، تلخ ِ تلخ، این زندگی
اما
''لــب هایـــت ''
عجب تعادلی برقرار کرده است
شیرین است ، شیرین ِ شیرین، در برابر این زندگی...
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
بالا بروی ..
پایین بیایی ...
بی فایده است ؛
من تو را همین جا
میان بازوانم ، در آغوشم می خواهم ...
با یک بوسه...
در سرزمین ـ تن ـ من خبری از دموکراسی نیست ...
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
آغوشی باش و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن ،
بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ،
فقط نگاه باشد و نفس ،
زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ،
همین حالا هم دیر است..!
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

چشم هایم را به چشم هایش دوختم و گفتم چشم هایت را ببند
تا زیباترین قصه را برایت بگویم

چشمانش را بست ...

و من آهسته بر روی لبانش خــم شدم
و قصه ی یک بوســــه ی شیرین و طولانی را برایش گفتم ...
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
وقتی لب هایش را بوسیدی
نگران رد رژت نباش...
سریع با انگشت هایت روی رد بوسه ات نکش
بگذار ردت بماند
بگذار آن چند ثانیه‌ پایان حس لب‌ت هی کش بیاید
او هم اگر « او » باشد
به ردش فکر نمی‌کند
می‌میرد در اوج لذت گرمی و نرمی لب هایت ...
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
حلقه ی بازوانت تنگ تر میشود و
من آزادتر گم میشوم میان دنیایی
که فقط اندازه ی یک “مــن” جا دارد ..
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

خدایــــــــــــا التمـــــــــــاست مــــــی کنـــــــــم

همــــــه دنیــــــــــایـــــــت ارزانــــــــــیِ دیگــــــــــــران !

ولــــــــــــــــی !!

آنــکـــــــــــه دنـیــــــــــایِ من اســــــــــت

مـــــــــــــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نــــــــشـــود ..
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
نفســــــــــم به شماره می افتد ...

با صدای نفس هایت ...

آن هنگام که آهسته ...

در گوشم می گویی ...

دوســــــتت دارم ... عشقم !
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
گاه از نوازشش اشک می ریزی ...
و گاه از لحن تندش بی اختیار می خندی !
دیوانگی ِ عشق به همین سادگیست . . .!!!
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
دلم یک فیلم بلند می خواهد!

یک واقعیت عاشقانه

پر از سکانس های با تو بودن

و یک دکمه ی تکرار...!
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 
آغـــ ـوش گــَ ـرمــَم بـ ـآش...

بگــ ـذآر فــَرآمـــ ـوش کــُ ـنــَم لــَحــظـہ هــآیی رآ کــ ـہ

دَر سـَ ـرمــآی بـــیــکــَ ـســــــــــی لَرزیـــ ــدَم...
 

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

 

http://love-is-love.persiangig.com/exclamation.gif

اگر از این

خوشتون اومده کلیک کنید و نظر بدید

 




:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: