الکی مثلا جدید
نوشته شده توسط : blogkhan
داریم با عشقم در مورد وضعیت دختر پسرا اینا حرف میزنیم ..
مخاطب خاص: الان دیگه دخترا از راهنمایی شروع میکنن به دوست پسر گرفتنو نمیدونم همه غلطی میکنن پسرا هم که دیگه همه کاری میکنن  
من : اره والا وضعشونه خرابه دیگه
مخاطب خاص: اره زمونه ما هیچی حالیمون نبود اصن
من: حالا من یکی از این غلطایی که اونا میکننو بکنما خدا همونجا میزنه تو کمرم
مخاطب خاص :قبل خدا خودم میزنم میکشمت دیگه به خدا نمیکشه  
من: نه خو الکی مثلا از این غلطا بکنم دیگه 
مخاطب خاص: در مورد این چیزای مهم الکی مثلا نداریمااااا  
من: باشه خو اصن خدا لعنت کنه کسی که الکی مثلا رو در اورد انداخت تو دهن ملت 





:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: