نویسندگان سریال مدیری برای عید
نوشته شده توسط : blogkhan
خشايار الوند سريال طنز مديري را مي نويسد
 


 

برنا - خشايار الوند طرح اوليه سريال مهران مديري که براي تعطيلات نوروز قصد ساخت آن را دارد، آماده و به شبکه سه سيما ارائه کرده است.

 

 

خشايار الوند؛ فيلمنامه نويس در گفت وگو با خبرنگار سرويس هنري برنا در اين باره گفت: مهران مديري قصد دارد براي تعطيلات نوروز سال 1388مانند امسال مجموعه طنزي را کارگرداني کند. من هم طرح اوليه اي براي کار وي نوشته ام که هنوز مرحله نگارش را شروع نکرده ايم.
 
 
وي افزود: اين مجموعه در گروه فيلم و سريال شبکه سه سيما توليد و آماده پخش مي شود.
الوند در ادامه به ديگر فعاليت هاي خود اشاره کرد و گفت: يک فيلمنامه هم در دست نگارش دارم که قرار است به تهيه کنندگي آرمان زرين کوب ساخته شود. اين فيلم در ژانر طنز اجتماعي است و داستان پيچيده اي ندارد.
 
 
اين فيلمنامه نويس افزود: داستان زياد پيچيده نيست اما به اين دليل که به نوعي طنز موقعيت و به اصطلاح سينمايي ها، وودي آلني است، کار نگارش آن زمان بر است و من هم مدت هاست که بروي بخش هاي مختلف آن متمرکز شده ام و يکي از دشوارترين فيلمنامه هايي است که تاکنون نوشته ام.
 
 
خشايار الوند درادامه اظهارکرد: داستان درباره يک زن و شوهر است اما محور کلي برپايه طنز قرار دارد و به نوعي سعي شده که بار طنز قصه بيشتر در شخصيت ها و قهرمانان داستان نمود داشته باشد تا در کلام آنها.
 
 

 
مهران مدیری برای عید تلویزیون سریال می‌سازد.
چرا خبری از پیمان قاسم‌خانی در این پروژه نیست؟
 
 
 
سینمای ما - مهران مديري قصد دارد براي تعطيلات نوروز سال 1388مانند امسال مجموعه طنزي را کارگرداني کند.خشایار الوند هم طرح اوليه اي براي کار وي نوشته که هنوز مرحله نگارش آن شروع نشده است.
 

اين مجموعه در گروه فيلم و سريال شبکه سه سيما توليد و آماده پخش مي شود. این در شرایطی است که مهران مدیری در نوروز 1387 هم یکه تاز میدان بود و «مرد هزار چهره» را ساخت که به اعتقاد برخی کامل‌ترین کارش به حساب می‌آید. در شرایطی که مسئولان تلویزیون در جریان پخش «مرد هزار چهره» تحت فشار فراوانی قرار گرفتند، جالب است که بار دیگر برای تولید یک مجموعه پرمخاطب سراغ مهران مدیری رفته‌اند. این که خشایار الوند طرح اولیه را می‌نویسد، شایعات موجود در باب مشکلات به وجود آمده میان پیمان قاسم‌خانی نویسنده همیشگی آثار این کارگردان بوده، با مهران مدیری را تقویت می‌کند. ظاهرا این بار مهران مدیری بدون پیمان قسم‌خانی ساخت این مجموعه را آغاز خواهد کرد که این موقعیت جدید برای این کارگردان موفق سینما و تلویزیون به حساب می‌آید. باید ببینیم بدون قاسم‌خانی هم او موفق خواهد بود یا نه؟





:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: