همراهی مهناز افشار با جشنواره همراه تهران
نوشته شده توسط : blogkhan
 به گزارش  ستاد خبری جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، مهناز افشار با ساخت فیلم با گوشی تلفن همراه در بخش نگاه هنرمند اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران حضور خواهد داشت.
مهناز افشار که با فیلم های "چه خوبه که برگشتی" به کارگردانی داریوش مهرجویی و "هیچ کجا هیچ کس " به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، با استفاده از گوشی تلفن همراه فیلم می سازد.   
این بازیگر موفق سینما برای بازی در فیلم "سعادت آباد" به کارگردانی مازیار میری، "سیمرغ بلورین نقش مکمل زن" را از سی امین جشنواره فیلم فجر (1390) دریافت نموده است.
"بهترین بازیگر نقش اول زن" از دید انجمن منتقدان سینمای ایران (1391) و "دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن بخش نگاه نو" در سی امین جشنواره فیلم فجر (1390) برای بازی در فیلم "برف روی کاج ها" به کارگردانی پیمان معادی، از دیگر جوایز ارزشمند مهناز افشار است.
مهناز افشار که فیلم "یه عاشقانه ساده" به کارگردانی سامان مقدم را روی پرده سینما دارد، در حال تمرین تئاتری به کارگردانی "صابر ابر" است. تئاتر "21 بار مردن در 30 روز" اواخر بهمن ماه امسال در تماشاخانه استاد سمندریان به روی صحنه خواهد رفت.
گفتني است؛ بخش غیر رقابتی نگاه هنرمند در کنار سه بخش رقابتی، در جشنواره فیلم و عکس همراه تهران برگزار خواهدشد. مهلت ارسال اثر برای این جشنواره تا پایان اسفندماه و از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi خواهدبود.





:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: