شهاب حسینی - سلطانی: سریال «شهرزاد» ملودرامی عشقی/جنایی است
نوشته شده توسط : blogkhan
 بانی فیلم آنلاین: مهدی سلطانی گفت: زمان توزیع سریال «شهرزاد» بستگی به  فراهم شدن شرایط تهیه کنندگان و سازندگان آن دارد. شخصا امیدوارم کیفیت  کار، تحت الشعاع ضرب الاجل پخش قرار نگیرد.
 
 مهدی سلطانی در گفت‌وگو با فارس گفت: مدتی است با سریال «شهرزاد» به کارگردانی  حسن فتحی به عنوان بازیگر نقش «هاشم خان» همکاری می‌کنم.

وی ادامه داد: این سریال راوی تهران قدیم است و برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

بازیگر سریال «در مسیر زاینده رود» ادامه داد: داستان این سریال از زمان کودتای 28 مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و همانطور که پیش‌تر هم در رسانه‌ها اعلام شده است، داستان شهرزاد بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی/جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است «در تندباد حادثه، عشق اولین قربانی است».

وی ادامه داد: فکر می‌کنم شهرزاد جزو کارهای خوب در شبکه نمایش خانگی باشد و با توجه به دارا بودن قصه خوب، کیفیت و انگیزه بالای سازندگانش و پارامتر های لازم، شک ندارم مورد توجه بینندگانش قرار خواهد گرفت.

سلطانی در این باره گفت: همچنان مشغول ضبط سریال هستیم و تا چند ماه دیگر هم این روند ادامه دارد. زمان توزیع این سریال بستگی به فراهم شدن شرایط تهیه کنندگان و سازندگان آن دارد. شخصا امیدوارم کیفیت کار، تحت الشعاعِ ضرب الاجلِ پخش قرار نگیرد.





:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: